jueves, 16 de julio de 2009

O BLOG DO MEU AMIGO, MEU REI, CARLOS SOUSA....."DENDE AREAS CARA A PONTE"


Dende hai xa moito tempo andábame as voltas pola miña cabeciña a idea de crear un blog para falar sobre as "cousas" de Guláns mailo seu entorno....dende hai xa moito tempo ¡¡¡¡. Pero había algo que facía que non me acabase de animar a crealo. Non sei, cecais que non tivese aceptación, que non tivese interés,...., ou cecais tamen fose que tivese a cabeza noutros lares....

Un día navegando pola rede ( internet ) topei un blog que pareceume......permitánme vostedes a licencia....pareceume caralludo¡¡¡¡. Vendo con mais detalle dinme conta que o creador de tal blog era o meu amigo CARLOS SOUSA ( o que eu agarimosamente chamolle ....¡ meu rei ¡) . Fixera un blog para falar do equipo de fútbol sala de Areas . O tema foi derivando cara outros asuntos. A día de hoxe, o blog de Carlos, ten referencias etnográficas, culturais, festivas,....., da súa parroquia Areas.

Aquel blog gustoume moito.......moito. Ese foi o empuxón que me faltaba para crear o meu. Dinme conta de que si Carlos disfrutaba facendo o que facía........por que non ia disfrutar eu escribindo do que me gusta....GULANS.

Tamén animoume e gustoume moito o blog que Javi Domínguez ( o fillo de Montes ) creou para falar do torneo de fútbol sala de Guláns. Por certo Javi, vaia traballo e vaia exactitude e pulcritude,......NORABOA polo blog mais pola organización do torneo. Para que non pareza que sempre ( ollo¡¡¡ outros tempos chegaran ) estou dorando a píldora vouche facer unha pequena crítica. Non a tomes a mal. É unha crítica feita con cariño. Ademais ten a importancia que lle queiramos dar........pero nada mais¡¡¡. ....Canto me gustaría que ese blog estivera escrito en GALEGO. Mais que nada para que no 2055 ( leer a entrada que fixen no meu blog titulada "As cousas do señor Pedro.....Gulans 2055 ) non só sexa o señor Pedro o que fale galego...De todalas maneiras nada mais que dicirche que..... "Javi chapeau" polo teu traballo.

O que ía, que dende aquí recomendovos que coñezades o blog de CARLOS SOUSA...... "DENDE AREAS CARA A PONTE".....paga a pena¡¡¡ É para ti, meu rei, darchelas gracias pola colaboración prestada.............e, pronto, tomaremos esa cervexa.

Saudos

No hay comentarios:

Publicar un comentario